Vi gleder oss til Treningssamling med Teknisk Komité ved sensei Høiby og sensei Leiren Boag 31. mai. Fokus blir på dangraderingspensum, og samlingen er åpen for brun- og svartbelter – man må ikke ha umiddelbare graderingsplaner for å være med!
Påmelding her! https://www.letsreg.com/no/register/TKmai2026


