Dan-pensum – forberedelse for dangradering med Teknisk Komitè

Vi gleder oss til Treningssamling med Teknisk Komité ved sensei Høiby og sensei Leiren Boag 31. mai. Fokus blir på dangraderingspensum, og samlingen er åpen for brun- og svartbelter – man må ikke ha umiddelbare graderingsplaner for å være med!
Påmelding her! https://www.letsreg.com/no/register/TKmai2026